Mjukdjur för utbildning på IKEA

Vi på Trendspanarna vill gärna lyfta fram välgörande ändamål. Därför vill vi tipsa om IKEA:s kampanj ANKIG. För varje mjukleksak och barnbok som säljs mellan den 27 oktober 2014 och den 4 januari 2015 skänker IKEA Foundation 1 euro till barns utbildning genom UNICEF och Rädda Barnen. Sedan 2003 har den årliga kampanjen nått över 11 miljoner barn genom 99 projekt i 46 länder. Sedan starten för 12 år sedan har IKEA Foundation donerat sammanlagt 67 miljoner euro.

Kampanjperiod:  27 oktober 2014 –  4 januari 2015


SAGOHUS

RIDDJUR

LILLGAMMAL

LAPPGET

KVACK Kortspel

KVACK grodprinsen barnbok

HASSELMUS

DRULLIG


KATTUGGLA
Pressbilder: IKEA
/Jenny & Linda, Trendspanarna.nu

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.